ogłoszenie o naborze na stanowisko – operator numerów alarmowych Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
operator numerów alarmowych
w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 2
Adres Urzędu:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 3
85-950 Bydgoszcz
Miejsce wykonywania pracy: Bydgoszcz
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Centrum Powiadamiania Ratunkowego
ul. Grudziądzka 9-15
85-130 Bydgoszcz
Główne obowiązki:
- pełnienie dyżurów w systemie dwuzmianowym 12-godzinnym, od godz. 7:00 do 19:00
oraz 19:00 do 7:00 zgodnie z opracowanym grafikiem służb,
- obsługa w trybie pracy zmianowej stanowisk operatorskich przeznaczonych do przyjmowania zgłoszeń alarmowych z numeru 112 oraz innych numerów alarmowych zgodnie z przyjętymi procedurami,
- ścisła współpraca i współdziałanie z jednostkami Policji, Państwowej Straży Pożarnej, Dyspozytorni Medycznej oraz pozostałymi służbami ratowniczo-porządkowymi w zakresie prowadzonych działań prewencyjnych i ratowniczych,
- obsługa systemów wymiany informacji i danych oraz systemów łączności znajdujących się
na wyposażeniu centrum powiadamiania ratunkowego oraz obsługa aplikacji informatycznej – Systemu Teleinformatycznego Centrum Powiadamiania Ratunkowego (STCPR),
- współdziałanie z innymi stanowiskami operatorskimi i dyspozytorskimi służb ratowniczych
oraz Centrum Zarządzania Kryzysowego organów administracji rządowej i samorządowej.
Warunki pracy:
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zlokalizowane w Bydgoszczy (ul. Grudziądzka 9-15, II piętro, pokoje biurowe, budynek C posiadający windę, pomieszczenie socjalne II piętro). Brak toalet dostosowanych
do potrzeb osób niepełnosprawnych .
Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy
samodzielnym poruszaniem się po schodach.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
n i e z b ę d n e
wykształcenie: średnie
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość co najmniej jednego języka obcego (preferowany rosyjski, niemiecki lub serbski)
w stopniu komunikatywnym,
- posługiwanie się językiem polskim w mowie i piśmie w stopniu umożliwiającym obsługę zgłoszeń alarmowych,
- posiadanie ważnego certyfikatu operatora numerów alarmowych lub ukończenie z wynikiem pozytywnym szkolenia operatorów numerów alarmowych (szkolenie organizowane będzie przez pracodawcę),
- posiadanie pełnej zdolności do korzystania z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- znajomość przepisów ustawy o systemie powiadamiania ratunkowego,
- znajomość przepisów ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym,
- znajomość przepisów ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
- umiejętność obsługi komputera, programów komputerowych (w tym pakietu MS Office)
oraz biegłe pisanie na klawiaturze,
- dyspozycyjność, mobilność, dobra dykcja i umiejętność swobody wypowiedzi,
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odporność na stres.
d o d a t k o w e
- doświadczenie zawodowe w obszarze bezpieczeństwa i porządku publicznego, działań ratowniczo-gaśniczych lub medycznych działań ratunkowych,
- doświadczenie na stanowisku operatora call center,
- samodzielność, kreatywność, zdolności analitycznego myślenia.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys/CV,
- własnoręcznie podpisany list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie ważnego certyfikatu operatora numerów alarmowych,
- kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka obcego lub pisemne oświadczenie kandydatki/kandydata o znajomości języka obcego w stopniu komunikatywnym,
- własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody
na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:
od dnia 24 sierpnia 2021 roku do dnia 3 września 2021 roku
na adres:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Kancelaria ogólna, pokój 4
ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-950 Bydgoszcz
z dopiskiem:
„operator numerów alarmowych – WBZK 2 etaty”
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
1. Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Kujawsko-Pomorski z siedzibą
przy ul. Jagiellońskiej 3 w Bydgoszczy.
2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych.
Kontakt: , lub listownie: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz.
3. Dane osobowe przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w K-PUW;
- nie będą udostępniane innym odbiorcom;
- będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji i procedur wewnętrznych;
- w przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego;
- nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej.
4. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych,
ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.
5. Kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym przysługuje również prawo do:
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność
z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem;
- usunięcia danych;
- przeniesienia danych;
- ograniczenie przetwarzanych danych.
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.