Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Ogłoszenie o naborze na stanowisko: inspektor wojewódzki w Wojewódzkim Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Bydgoszczy WZON.DT.IV.2 – 2 etaty (149219)

Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Dyrektor Generalny

poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:

inspektor wojewódzki

w Wojewódzkim Zespole do spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Bydgoszczy

(Oddział do spraw ustalania poziomu potrzeby wsparcia)

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6 %.

 

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 2

Wynagrodzenie zasadnicze brutto: 5519,94 zł 

 

Adres Urzędu:

Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

ul. Jagiellońska 3

85-950 Bydgoszcz

 

Miejsce wykonywania pracy: Toruń

ul. Moniuszki 15-21

87-100 Toruń

 

Osoba na tym stanowisku:

  • wpisuje w Elektronicznym Krajowym Systemie Orzekania o Niepełnosprawności decyzje ustalające poziom potrzeby wsparcia;
  • organizuje posiedzenia składów ustalających poziom potrzeby wsparcia, w tym sporządza zawiadomienia, wezwania, projekty postanowień i decyzji, w celu zapewnienia terminowej
    i zgodnej z przepisami prawa realizacji zadań;
  • przyjmuje i rejestruje wnioski o ustalenie poziomu potrzeby wsparcia w celu zapewnienia prawidłowego obiegu korespondencji, w tym dokonuje oceny formalnej wniosków o ustalenia poziomu potrzeby wsparcia w celu ich dalszego procedowania;
  • udziela wyjaśnień w zakresie stosowania przepisów regulujących postępowanie w sprawach dotyczących ustalania poziomu potrzeby wsparcia;
  • obsługuje telefonicznie i mailowo interesantów Wojewódzkiego Zespołu do Spraw Orzekania
    o Niepełnosprawności w celu udzielenia im informacji na temat postępowania w sprawie ustalania poziomu potrzeby wsparcia;
  • przygotowuje projekty odpowiedzi na skargi, wnioski oraz petycje z zakresu zadań realizowanych przez oddział, w celu wyjaśnienia konkretnej sprawy;
  • wykonuje inne obowiązki zapisane w zakresie działania oddziału lub polecenia zlecone przez przełożonych.

 

Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym, 2-3 osobowym w budynku Delegatury Urzędu Wojewódzkiego w Toruniu (wejście do budynku posiada podjazd dla osób
z niepełnosprawnościami), drzwi otwierane automatycznie, toaleta  jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.   

Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

n i e z b ę d n e

wykształcenie: wyższe;

pozostałe wymagania niezbędne:

  • 1 rok doświadczenia zawodowego w administracyjnej publicznej (kopie świadectw pracy
    na zakończone okresy zatrudnienia i/lub kopie zaświadczeń o trwających stosunkach pracy i/lub kopia zaświadczenia o odbyciu stażu, wydane przez właściwy powiatowy urząd pracy
    );
  • znajomość przepisów: ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz przepisów wykonawczych, ustawy o świadczeniu wspierającym, ustawy o służbie cywilnej, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego;
  • umiejętności niezbędne: umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office, umiejętność redagowania pism urzędowych, umiejętność stosowania prawa w praktyce;
  • kompetencje niezbędne: dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, współdziałanie w grupie, odporność na stres, efektywna komunikacja;
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r.
    do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa
    lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy
    z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.;
  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • korzystanie z pełni praw publicznych;
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;

d o d a t k o w e

wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku administracja, praca socjalna, socjologia, pedagogika lub psychologia;  

pozostałe wymagania dodatkowe:

  • 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze zagadnień związanych z niepełnosprawnością;
  • znajomość przepisów: ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie;
  • znajomość pracy w Elektronicznym Krajowym Systemie Orzekania o Niepełnosprawności.

 

Co oferujemy:

  • dodatek stażowy (od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy);
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka);
  • ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy 7:00-8:00, za wyjątkiem wtorku);
  • atrakcyjne dofinansowanie do wypoczynku pracowników i dzieci pracowników;
  • stojaki na rowery na terenie Urzędu;
  • możliwość skorzystania z oferty dodatkowego ubezpieczenia grupowego pracownika i członków jego rodziny;
  • możliwość skorzystania z dedykowanej pracownikom K-PUW oferty Medicover Sport;
  • możliwość skorzystania z dobrowolnego uczestnictwa w programie PPK – Pracownicze Plany Kapitałowe.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

  • weryfikacja formalna nadesłanych ofert;
  • test wiedzy merytorycznej w formie pisemnej (powyżej 10 kandydatów spełniających wymagania formalne);
  • weryfikacja pozostałych umiejętności określonych w treści ogłoszenia w zależności od ich rodzaju (np. test sprawdzający znajomości pakietu MS Office, sprawdzenie umiejętności redagowania pism urzędowych, umiejętności stosowania prawa w praktyce);
  • rozmowa kwalifikacyjna (minimum 6 pytań z zakresu wymaganej wiedzy, określonej w treści ogłoszenia, ocena predyspozycji kandydatów na podstawie obserwacji zachowań i wypowiedzi podczas rozmowy). 

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

 

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia; 
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu.

 

Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w zamkniętej kopercie w terminie:

od dnia 7 marca 2025 r. do dnia 17 marca 2025 r.  
na adres:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Kancelaria ogólna, pokój 4
ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz
z dopiskiem:
inspektor wojewódzki WZON.IV.1 – 2 etaty TORUŃ

 

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego: 052/349-7584 lub tel. kom. 532-334-653

 

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie.

Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  1. Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Kujawsko-Pomorski z siedzibą
    przy ul. Jagiellońskiej 3 w Bydgoszczy.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych.

Kontakt: iod@bydgoszcz.uw.gov.pl lub listownie: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki
w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz.

  1. Dane osobowe przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w K-PUW:
  • nie będą udostępniane innym odbiorcom,
  • będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów o archiwizacji i procedur wewnętrznych,
  • w przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego,
  • nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej.
  1. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, 
    ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  2. Kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym przysługuje również prawo do:
  • cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność
    z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem,
  • usunięcia danych,
  • przeniesienia danych,
  • ograniczenie przetwarzanych danych. 

 

Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą
bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-
-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. „Rekrutacja (...)”

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

 

Oferty pracy powinny zawierać komplet wymaganych dokumentów, zgodnych z treścią ogłoszenia.

Na osobie składającej aplikację spoczywa obowiązek przedłożenia oferty pracy w sposób jednoznacznie wskazujący na spełnienie wyszczególnionych w ogłoszeniu wymagań.

Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty, własnoręcznie podpisane oświadczenia zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu i datę ich sporządzenia.

Brak podpisu na liście motywacyjnym lub na którymkolwiek oświadczeniu uniemożliwia rozpatrzenie aplikacji.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym, z wyjątkiem certyfikatów potwierdzających znajomość języka obcego, należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.

Oferty składane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data nadania w polskiej placówce pocztowej).

Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w kancelarii ogólnej Urzędu lub przesłać listownie na adres podany w ogłoszeniu.

Osoby ubiegające się o zatrudnienie składają dokumenty w formie pisemnej.

Wszystkie kandydatki/wszyscy kandydaci spełniające/spełniający formalne wymagania zostaną poinformowane/poinformowani telefonicznie lub e-mailem o terminie kolejnego etapu rekrutacji.

Natomiast osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym fakcie informowane.

Po upowszechnieniu informacji o wyniku naboru - oferty mogą być odebrane w pokoju 29 (budynek A, parter) w terminie 1 miesiąca od dnia publikacji informacji o wyniku naboru. Ofert nie odsyłamy.

Odbiór ofert następuje osobiście przez kandydatkę/kandydata lub przez osobę pisemnie upoważnioną
za okazaniem dowodu osobistego.

Informacje w sprawach toczących się naborów udzielane są wyłącznie osobom, które złożyły swoje oferty.