Ogłoszenie o naborze na stanowisko: dyspozytor medyczny w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego (WBZK.DM), 4 etaty
Wojewoda Kujawsko-Pomorski
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
dyspozytor medyczny
w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 4
Wynagrodzenie zasadnicze brutto: 8250,00 zł
Adres Urzędu:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 3
85-950 Bydgoszcz
Miejsce wykonywania pracy:
Dyspozytornia Medyczna w Bydgoszczy
ul. Grudziądzka 9-15
Dyspozytornia Medyczna w Toruniu
ul. Legionów 70-76
Główne obowiązki:
Wykonywanie w ramach stosunku pracy zadań określonych w ustawie o Państwowym Ratownictwie Medycznym, a w szczególności:
- przyjmowanie zgłoszeń alarmowych i powiadomień o zdarzeniach, ustalanie priorytetów
i niezwłoczne dysponowanie zespołów ratownictwa medycznego na miejsce zdarzenia, - przekazywanie niezbędnych informacji osobom udzielającym pierwszej pomocy,
- przekazywanie kierującemu akcją medyczną niezbędnych informacji ułatwiających prowadzenie medycznych czynności ratunkowych na miejscu zdarzenia,
- zbieranie aktualnych informacji o dostępnych w rejonie operacyjnym jednostkach systemu
i ich gotowości oraz przekazywanie tych informacji wojewódzkiemu koordynatorowi ratownictwa medycznego, - zbieranie i archiwizowanie bieżących informacji o zdarzeniach i prowadzonych medycznych czynnościach ratunkowych,
- powiadamianie o zdarzeniu szpitalnych oddziałów ratunkowych lub, jeżeli wymaga tego sytuacja
na miejscu zdarzenia, centrów urazowych lub jednostek organizacyjnych szpitali wyspecjalizowanych w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych niezbędnych dla ratownictwa medycznego, - powiadamianie o zdarzeniu jednostek współpracujących z systemem, jeżeli wymaga tego sytuacja na miejscu zdarzenia,
- współpraca oraz wymiana informacji z centrami zarządzania kryzysowego.
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Umowa o pracę (pierwsza umowa na czas określony 1 rok).
Równoważny czas pracy w systemie dwuzmianowym.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
n i e z b ę d n e
wykształcenie: wymagane dla pielęgniarki systemu lub ratownika medycznego,
doświadczenie zawodowe: co najmniej 3-letnie doświadczenie w realizacji zadań na stanowisku dyspozytora medycznego lub w zespole ratownictwa medycznego, lotniczym zespole ratownictwa medycznego, szpitalnym oddziale ratunkowym, oddziale anestezjologii i intensywnej terapii
lub w izbie przyjęć szpitala posiadającego oddział anestezjologii i intensywnej terapii, oddział chorób wewnętrznych, oddział chirurgii ogólnej oraz oddział ortopedii lub ortopedii i traumatologii,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko zdrowiu lub życiu ludzkiemu,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- w administracji publicznej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie
od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana
do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się
przed 1 sierpnia 1972 r.,
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów ustaw: o Państwowym Ratownictwie Medycznym, o systemie powiadamiania ratunkowego,
- umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office,
- działanie pod presją czasu, opanowanie, odporność na stres, kultura osobista w komunikacji interpersonalnej.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys/CV,
- własnoręcznie podpisany list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających 3-letnie doświadczenie w realizacji zadań na stanowisku dyspozytora medycznego lub w zespole ratownictwa medycznego, lotniczym zespole ratownictwa medycznego, szpitalnym oddziale ratunkowym, oddziale anestezjologii
i intensywnej terapii lub w izbie przyjęć szpitala posiadającego oddział anestezjologii
i intensywnej terapii, oddział chorób wewnętrznych, oddział chirurgii ogólnej oraz oddział ortopedii lub ortopedii i traumatologii (długość i rodzaj), - własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
- własnoręcznie podpisane oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem
za przestępstwo przeciwko zdrowiu lub życiu ludzkiemu, - własnoręcznie podpisane oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- własnoręcznie podpisane oświadczenie, że w okresie od 22 lipca 1944 r.
do 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/nie pracował, nie pełniła/nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści
tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
lub później, - własnoręcznie podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Benefity:
- dodatki motywacyjne,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne,
- dodatek za wysługę lat,
- nagrody jubileuszowe,
- nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej,
- niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania
z niskooprocentowanych pożyczek, - możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w zamkniętej kopercie w terminie:
od dnia 24 października 2024 roku do dnia 30 listopada 2024 roku
na adres:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Kancelaria ogólna, pokój 4
ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz
z dopiskiem:
dyspozytor medyczny – WBZK.DM, 4 etaty
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego: 52/349-7584 lub tel. kom. 532-334-653
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie.
Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Kujawsko-Pomorski z siedzibą
przy ul. Jagiellońskiej 3 w Bydgoszczy. - Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych.
Kontakt: iod@bydgoszcz.uw.gov.pl lub listownie: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki
w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz.
- Dane osobowe przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w K-PUW:
- nie będą udostępniane innym odbiorcom,
- będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów o archiwizacji i procedur wewnętrznych,
- w przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego,
- nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej.
- Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych,
ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. - Kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym przysługuje również prawo do:
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność
z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem,
- usunięcia danych,
- przeniesienia danych,
- ograniczenie przetwarzanych danych.
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty, własnoręcznie podpisane oświadczenia i datę ich sporządzenia.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Nie rozpatrzymy ofert, które zostaną nadane po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy, z osobą wyłonioną w drodze naboru
na stanowisko pracy, oferty pracy podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
W przypadku nierozstrzygnięcia naboru z jakiejkolwiek przyczyny, oferty pracy niszczone są
po upływie 1 miesiąca od dnia publikacji informacji o wyniku naboru.
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Informacje w sprawach toczących się naborów udzielane są wyłącznie osobom, które złożyły swoje oferty.