Ogłoszenie o naborze na stanowisko: starszy specjalista w Wydziale Infrastruktury (WIn.I.3) – zastępstwo
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
starszy specjalista
w Wydziale Infrastruktury
(Oddział Architektury i Budownictwa)
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6 %.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Wynagrodzenie zasadnicze brutto: 5519,93 zł
Adres Urzędu:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 3
85-950 Bydgoszcz
Miejsce wykonywania pracy: Bydgoszcz
ul. ks. S. Konarskiego 1-3
85-066 Bydgoszcz
Osoba na tym stanowisku:
- prowadzi postępowania administracyjne z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej I instancji celem udzielenia pozwolenia na budowę/rozbiórkę obiektu budowlanego, w tym związanych z realizacją inwestycji finansowanych w ramach programów: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko, Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko oraz Connecting Europe Facility,
- przyjmuje zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej I instancji celem przekazania ich kopii do Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego, w tym związanych z realizacją inwestycji finansowanych w ramach programów: POIiŚ, FEnIKS, CEF,
- udziela odstępstwa od przepisów technicznych z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej I instancji celem przyjęcia zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych lub udzielenia pozwolenia na budowę/rozbiórkę, w tym związanych z realizacją inwestycji finansowanych w ramach programów: POIiŚ, FEnIKS, CEF,
- analizuje wnioski o udzielenie pozwolenia na budowę/rozbiórkę oraz zgłoszenia z projektem budowlanym celem ich rejestracji, w tym związanych z realizacją inwestycji finansowanych w ramach programów: POIiŚ, FEnIKS, CEF,
- rejestruje wnioski o wydanie dzienników budów i rozbiórek lub montażu oraz zgłoszeń z projektem budowlanym celem wydania ich inwestorowi, w tym związanych z realizacją inwestycji finansowanych w ramach programów: POIiŚ, FEnIKS, CEF.
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zlokalizowane na XIII piętrze w pokoju biurowym w budynku B ( wejście od ul. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami , budynek posiada windę, toaleta nie jest dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami).
Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom z niepełnosprawnościami pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy platformy schodowej.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
n i e z b ę d n e
wykształcenie: wyższe
pozostałe wymagania niezbędne:
- 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji,
- znajomość przepisów: ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Prawo budowlane, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, ustawy o służbie cywilnej,
- umiejętności niezbędne: umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu
MS Office, umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, umiejętność stosowania prawa w praktyce, - kompetencje niezbędne: podejmowanie decyzji, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy
i nastawienie na osiąganie rezultatów, odporność na stres, efektywna komunikacja, umiejętność redagowania pism, - w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy
z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r., - posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
d o d a t k o w e
wykształcenie: wyższe na kierunkach: budowlanym, administracyjnym lub prawniczym,
pozostałe wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów: ustawy Prawo wodne, ustawy o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych, ustawy o przygotowaniu i realizacji strategicznych inwestycji w zakresie sieci przesyłowych, ustawy o inwestycjach w zakresie terminalu regazyfikacyjnego skroplonego gazu ziemnego w Świnoujściu, ustawy o przygotowaniu i realizacji strategicznych inwestycji w sektorze naftowym, ustawy o Centralnym Porcie Komunikacyjnym, ustawy o przygotowaniu i realizacji inwestycji w zakresie obiektów energetyki jądrowej oraz inwestycji towarzyszących, ustawy o drogach publicznych, ustawy o transporcie kolejowym, ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie.
Co oferujemy:
- dodatek stażowy (od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy),
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
- ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy 7:00-8:00, za wyjątkiem wtorku),
- atrakcyjne dofinansowanie do wypoczynku pracowników i dzieci pracowników,
- stojaki na rowery na terenie Urzędu,
- możliwość skorzystania z oferty dodatkowego ubezpieczenia grupowego pracownika i członków jego rodziny,
- możliwość skorzystania z dedykowanej pracownikom K-PUW oferty Medicover Sport,
- możliwość skorzystania z dobrowolnego uczestnictwa w programie PPK – Pracownicze Plany Kapitałowe.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
- weryfikacja formalna nadesłanych ofert
- test wiedzy merytorycznej (powyżej 10 ofert spełniających wymagania formalne),
- sprawdzian praktyczny lub teoretyczny znajomości pakietu MS Office (Word, Excel),
- rozmowa kwalifikacyjna.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys/CV,
- własnoręcznie podpisany list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy
- własnoręcznie podpisane oświadczenie, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/nie pracował, nie pełniła/nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później,
- własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- własnoręcznie podpisane oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- własnoręcznie podpisane oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- własnoręcznie podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
do celów rekrutacji.
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w zamkniętej kopercie w terminie:
od dnia 21 października 2024 roku do dnia 31 października 2024 roku
na adres:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Kancelaria ogólna, pokój nr 4
ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz
z dopiskiem:
starszy specjalista – WIn.I.3 (zastępstwo)
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego: 052/349-7584 lub tel. kom. 532-334-653
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie.
Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Kujawsko-Pomorski z siedzibą
przy ul. Jagiellońskiej 3 w Bydgoszczy. - Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych.
Kontakt: iod@bydgoszcz.uw.gov.pl lub listownie: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki
w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz.
- Dane osobowe przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w K-PUW:
- nie będą udostępniane innym odbiorcom,
- będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów o archiwizacji i procedur wewnętrznych,
- w przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego,
- nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej.
- Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych,
ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. - Kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym przysługuje również prawo do:
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność
z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem,
- usunięcia danych,
- przeniesienia danych,
- ograniczenie przetwarzanych danych.
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą
bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-
-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. „Rekrutacja (...)”
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty, własnoręcznie podpisane oświadczenia i datę ich sporządzenia.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Nie rozpatrzymy ofert, które zostaną nadane po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zostaną zniszczone po 3 miesiącach od dnia zakończenia naboru. Do tego czasu można je odebrać w Urzędzie. Ofert nie odsyłamy.
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Informacje w sprawach toczących się naborów udzielane są wyłącznie osobom, które złożyły swoje oferty.