Wydział Organizacyjny
Informacje o wydziale
Możecie nas Państwo znaleźć w Bydgoszczy, przy ul. Jagiellońskiej 3.
Sekretariat
ul. Jagiellońska 3, pok. 38, parter
tel. +48 52 349 73 20
e-mail: bko_sekretariat@bydgoszcz.uw.gov.pl
Dyrektor Wydziału
Dominik Malicki
ul. Jagiellońska 3, pok. 38, parter
tel. +48 52 349 73 20
e-mail: dmalicki@bydgoszcz.uw.gov.pl
Zastępca Dyrektora Wydziału
Paulina Szweda-Acevedo
ul. Jagiellońska 3, pok. 37, parter
tel. +48 52 349 73 20
e-mail: pszweda@bydgoszcz.uw.gov.pl
Zastępca Dyrektora Wydziału
Anna Kawalerska
ul. Jagiellońska 3, pok. 20, parter
tel. +48 52 349 72 90
e-mail: bfi_sekretariat@bydgoszcz.uw.gov.pl
Oddział Organizacji i Zarządzania
Kierownik
Robert Hermanowski
ul. Jagiellońska 3, pok.36, parter
tel. +48 52 349 73 58
e-mail: rhermanowski@bydgoszcz.uw.gov.pl
Zajmujemy się m.in.:
- Opracowywaniem Statutu i Regulaminu Urzędu;
- Organizacją pracy Urzędu oraz obiegu dokumentów;
- Opracowywaniem projektów zarządzeń Dyrektora Generalnego Urzędu;
- Systemem Zarządzania Jakością oraz Systemem Kontroli Zarządczej;
- Prowadzeniem Kancelarii Ogólnej oraz Punktu Obsługi Klienta;
- Szkoleniami;
- Sprawami związanymi z opisami, wartościowaniem i standaryzacją stanowisk w korpusie służby cywilnej;
- Prowadzeniem spraw dotyczących praktyk, staży oraz zajęć szkoleniowych pracowników wpisanych na listę aplikantów radcowskich.
Kancelaria Ogólna
pok. 4, parter, wejście od ul. Konarskiego 1-3 w Bydgoszczy,
czynna: poniedziałek, środa, czwartek, piątek 7:30-15:30, wtorek 8:00-16:00
Kancelaria przyjmuje pisma i wnioski kierowane do Wydziałów i Biur Urzędu.
Pisma i wnioski można również składać w Punkcie Obsługi Klienta we wtorki w ramach dyżuru w godz. 16.00 - 18.00.
Punkt Obsługi Klienta
Punkt Obsługi Klienta
ul. Konarskiego 1-3, pok. 4, parter
tel. +48 52 349-7720/ -7721
e-mail: pok@bydgoszcz.uw.gov.pl
czynny: poniedziałek, środa, czwartek, piątek 7:30-15:30, wtorek 8:00-18:00
Dla osób uprawnionych zapewniamy tłumacza języka migowego on-line.
Zajmujemy się m.in.:
- Udzielaniem klientom niezbędnych informacji, udostępnianiem kart objaśnień oraz zapewnianiem klientom wymaganych druków i formularzy;
- Potwierdzaniem, przedłużaniem ważności oraz unieważnianiem Profilu Zaufanego ePUAP;
- Przyjmowaniem oraz rejestracją wniosków kierowanych do archiwum zakładowego;
- Obsługą infolinii systemu „Informacja dla Obywatela”.
Punkt Obsługi Klienta służy pomocą w zakresie udostępnienia klientom treści aktów prawnych publikowanych w następujących dziennikach promulgacyjnych:
- Dziennik Ustaw*;
- Monitor Polski*;
- Dziennik Urzędowy Województwa Kujawsko-Pomorskiego*;
- Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej - w wersji elektronicznej.
* udostępniane do wglądu w wersji papierowej (do 2011 r. włącznie) oraz elektronicznej
Oddział Archiwum
Kierownik
Patryk Borożyński
ul. Konarskiego 1-3, pokój 151, I piętro
tel. +48 52 349 73 03
e-mail:
Zajmujemy się m.in.:
- Prowadzeniem archiwum zakładowego;
- Przechowywaniem zbioru akt zlikwidowanych państwowych jednostek organizacyjnych;
- Wydawaniem zaświadczeń dla celów emerytalno-rentowych oraz wypisów i odpisów innych dokumentów;
- Udzielaniem instruktażu z zakresu archiwizacji i brakowania akt.
Oddział Kadr
Kierownik
ul. Jagiellońska 3
tel. +48 52 349 73 20
e-mail:
Zajmujemy się m.in.:
- Naborem do korpusu służby cywilnej;
- Prowadzeniem spraw osobowych pracowników Urzędu;
- Prowadzeniem spraw kadrowych organów rządowej administracji zespolonej w województwie oraz kierowników jednostek organizacyjnych podporządkowanych Wojewodzie;
- Prowadzeniem dokumentacji dotyczącej urlopów i innych nieobecności oraz spraw dotyczących czasu pracy;
- Prowadzeniem spraw związanych z realizacją świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz obsługą Komisji Socjalnej Urzędu.
Oddział Finansowo-Księgowy
Główny Księgowy Urzędu
Anna Baranowska
ul. Jagiellońska 3, pokój 24, parter
tel. +48 52 349 72 17
e-mail: abaranowska@bydgoszcz.uw.gov.pl
Zajmujemy się m.in.:
- Obsługą finansowo-księgową Urzędu;
- Prowadzeniem spraw płacowych pracowników Urzędu;
- Dysponowaniem środkami finansowymi zgromadzonymi na rachunkach bankowych;
- Planowaniem, realizacją, monitorowaniem i sprawozdawczością z realizacji budżetu Urzędu; zgodnie z ustawą o finansach publicznych, ustawą o rachunkowości oraz aktami wykonawczymi;
- Wystawianie faktur VAT oraz not obciążeniowych za koszty eksploatacyjne i czynsz
na najemców korzystających z pomieszczeń biurowych i użytkowych,
- Prowadzeniem ewidencji i rozliczaniem majątku trwałego, nakładów inwestycyjnych, wartości niematerialnych i prawnych.
Oddział Zamówień Publicznych i Inwestycji
Kierownik
Dariusz Fundator
ul. Jagiellońska 3, pokój 6, parter
tel. +48 52 349 73 22
e-mail: dfundator@bydgoszcz.uw.gov.pl , bfi@bydgoszcz.uw.gov.pl
Realizuje zadania w zakresie zamówień publicznych i inwestycji.
Zajmujemy się m.in.:
- Prowadzeniem postępowań przetargowych w sprawach związanych z udzielaniem zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane na potrzeby Urzędu;
- Sporządzaniem dokumentacji w zakresie procedur, wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych;
- Przygotowywaniem i parafowaniem umów będących wynikiem udzielania zamówień publicznych oraz prowadzeniem ich rejestru;
- Nadzór nad zadaniami inwestycyjno-budowlanymi realizowanymi w Urzędzie;
- Realizacją zadań związanych z obowiązkiem publikacji informacji publicznej własnej i przekazanej z innych wydziałów, podległej obowiązkowi ogłoszenia w ramach procedury zamówień publicznych, a także na mocy przepisów innych ustaw;
- Sporządzaniem wniosków o dofinansowanie inwestycji w obiektach Urzędu z innych środków pozabudżetowych oraz prowadzeniem monitoringu i sprawozdawczości w powyższym zakresie oraz z realizacji zawartych umów inwestycyjnych;
- Prowadzeniem spraw związanych z zaopatrzeniem w materiały potrzebne do prawidłowego funkcjonowania Urzędu;
- Zapewnieniem sprawnej łączności komórkowej Urzędu.
Oddział Logistyki
Kierownik
Grzegorz Sobyrayski
ul. Jagiellońska 3, pokój 11, parter
tel. +48 52 349 78 58
e-mail: gsobyrayski@bydgoszcz.uw.gov.pl
Realizuje zadania w zakresie logistyki i zarządzania nieruchomościami.
Zajmujemy się m.in.:
- Wykonywaniem zadań związanych z prowadzeniem gospodarki magazynowej Urzędu;
- Prowadzeniem spraw związanych z gospodarką rzeczowymi składnikami majątku Urzędu oraz komisyjnym prowadzeniem likwidacji składników majątkowych;
- Prowadzeniem spraw związanych z gospodarką nieruchomościami będącymi w trwałym zarządzie Urzędu;
- Realizacją zadań o charakterze gospodarczo-rzemieślniczym, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektów Urzędu;
- Administrowaniem salami konferencyjnymi oraz obsługą narad, szkoleń itp. organizowanych przez Urząd;
- Zabezpieczeniem logistycznym zadań wynikających m.in. z przepisów ochrony przeciwpożarowej;
- Prowadzeniem bieżących remontów w infrastrukturze Urzędu;
- Utrzymywaniem porządku i czystości w budynkach Urzędu i na terenach przyległych.
Wieloosobowe stanowisko do spraw świadczenia usług transportowych
Koordynator
Mariusz Pankau
ul. Jagiellońska 3, pok. 25, parter
tel. +48 52 349-7301
e-mail:
Zajmujemy się m.in.:
świadczeniem usług transportowych na rzecz Kierownictwa i pracowników Urzędu oraz racjonalizacją wykorzystania środków transportu Urzędu.
Wieloosobowe stanowisko do spraw utrzymania porządku w obiekcie
Koordynator
Arleta Staniszewska
ul. Jagiellońska 3, pok. 8, parter
tel. +48 52 349-7214
e-mail:
Zajmujemy się m.in.:
Administrowaniem salami konferencyjnymi oraz obsługą narad, szkoleń, itp. organizowanych przez Urząd.
Kierownik Obiektu
Tomasz Przybylski
ul. Jagiellońska 3, pok. 11, parter
tel. +48 52 349-7313
e-mail: tprzybylski
Zajmujemy się m.in.:
Świadczeniem usług związanych z gospodarką nieruchomościami będącymi w trwałym zarządzie Urzędu w zakresie gospodarowania powierzchnią lokalową Urzędu.
Akty prawne, na podstawie których działamy to m.in.:
- Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej;
- Ustawa z dnia 23 stycznia 2009 r. o wojewodzie i administracji rządowej w województwie;
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
- Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy;
- Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
- Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
- Ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych;
- Ustawa z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości;
- Statut i Regulamin Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy.