Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Wydział Organizacyjny

Informacje o wydziale

Możecie nas Państwo znaleźć w Bydgoszczy, przy ul. Jagiellońskiej 3.

Sekretariat
ul. Jagiellońska 3, pok. 38, parter
tel. +48 52 349 73 20
e-mail: bko_sekretariat@bydgoszcz.uw.gov.pl

 

Dyrektor Wydziału
Dominik Malicki
ul. Jagiellońska 3, pok. 38, parter
tel. +48 52 349 73 20
e-mail: dmalicki@bydgoszcz.uw.gov.pl

 

Zastępca Dyrektora Wydziału
Paulina Szweda-Acevedo
ul. Jagiellońska 3, pok. 37, parter
tel. +48 52 349 73 20
e-mail: pszweda@bydgoszcz.uw.gov.pl

 

Zastępca Dyrektora Wydziału
Anna Kawalerska
ul. Jagiellońska 3, pok. 20, parter
tel. +48 52 349 72 90
e-mail: bfi_sekretariat@bydgoszcz.uw.gov.pl

Oddział Organizacji i Zarządzania

Kierownik
Robert Hermanowski
ul. Jagiellońska 3, pok.36, parter
tel. +48 52 349 73 58
e-mail: rhermanowski@bydgoszcz.uw.gov.pl

Zajmujemy się m.in.:

  1. Opracowywaniem Statutu i Regulaminu Urzędu;
  2. Organizacją pracy Urzędu oraz obiegu dokumentów;
  3. Opracowywaniem projektów zarządzeń Dyrektora Generalnego Urzędu;
  4. Systemem Zarządzania Jakością oraz Systemem Kontroli Zarządczej;
  5. Prowadzeniem Kancelarii Ogólnej oraz Punktu Obsługi Klienta;
  6. Szkoleniami; 
  7. Sprawami związanymi z opisami, wartościowaniem i standaryzacją stanowisk w korpusie służby cywilnej;
  8. Prowadzeniem spraw dotyczących praktyk, staży oraz zajęć szkoleniowych pracowników wpisanych na listę aplikantów radcowskich.

 

 

 

Kancelaria Ogólna

pok. 4, parter, wejście od ul. Konarskiego 1-3 w Bydgoszczy,
czynna: poniedziałek, środa, czwartek, piątek 7:30-15:30, wtorek 8:00-16:00
Kancelaria przyjmuje pisma i wnioski kierowane do Wydziałów i Biur Urzędu.
Pisma i wnioski można również składać w Punkcie Obsługi Klienta we wtorki w ramach dyżuru w godz. 16.00 - 18.00.

Punkt Obsługi Klienta

Punkt Obsługi Klienta
ul. Konarskiego 1-3, pok. 4, parter
tel. +48 52 349-7720/ -7721

e-mail: pok@bydgoszcz.uw.gov.pl

czynny: poniedziałek, środa, czwartek, piątek 7:30-15:30, wtorek 8:00-18:00
Dla osób uprawnionych zapewniamy tłumacza języka migowego on-line.

Zajmujemy się m.in.: 

  1. Udzielaniem klientom niezbędnych informacji, udostępnianiem kart objaśnień oraz zapewnianiem klientom wymaganych druków i formularzy;
  2. Potwierdzaniem, przedłużaniem ważności oraz unieważnianiem Profilu Zaufanego ePUAP;
  3. Przyjmowaniem oraz rejestracją wniosków kierowanych do archiwum zakładowego;
  4. Obsługą infolinii systemu „Informacja dla Obywatela”.


Punkt Obsługi Klienta służy pomocą w zakresie udostępnienia klientom treści aktów prawnych publikowanych w następujących dziennikach promulgacyjnych:

  1. Dziennik Ustaw*;   
  2. Monitor Polski*; 
  3. Dziennik Urzędowy Województwa Kujawsko-Pomorskiego*; 
  4. Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej - w wersji elektronicznej.

* udostępniane do wglądu w wersji papierowej (do 2011 r. włącznie) oraz elektronicznej

Oddział Archiwum

Kierownik
Patryk Borożyński
ul. Konarskiego 1-3, pokój 151, I piętro
tel. +48 52 349 73 03
e-mail: 

Zajmujemy się m.in.:

  1. Prowadzeniem archiwum zakładowego;
  2. Przechowywaniem zbioru akt zlikwidowanych państwowych jednostek organizacyjnych;
  3. Wydawaniem zaświadczeń dla celów emerytalno-rentowych oraz wypisów i odpisów innych dokumentów;
  4. Udzielaniem instruktażu z zakresu archiwizacji i brakowania akt.

 

 

Oddział Kadr

Kierownik
ul. Jagiellońska 3
tel. +48 52 349 73 20
e-mail: 

Zajmujemy się m.in.:

  1. Naborem do korpusu służby cywilnej;
  2. Prowadzeniem spraw osobowych pracowników Urzędu; 
  3. Prowadzeniem spraw kadrowych organów rządowej administracji zespolonej w województwie oraz kierowników jednostek organizacyjnych podporządkowanych Wojewodzie;
  4. Prowadzeniem dokumentacji dotyczącej urlopów i innych nieobecności oraz spraw dotyczących czasu pracy;
  5. Prowadzeniem spraw związanych z realizacją świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz obsługą Komisji Socjalnej Urzędu.

Oddział Finansowo-Księgowy

Główny Księgowy Urzędu
Anna Baranowska
ul. Jagiellońska 3, pokój 24, parter
tel. +48 52 349 72 17
e-mail: abaranowska@bydgoszcz.uw.gov.pl
Zajmujemy się m.in.:

  1. Obsługą finansowo-księgową Urzędu;
  2. Prowadzeniem spraw płacowych pracowników Urzędu;
  3. Dysponowaniem środkami finansowymi zgromadzonymi na rachunkach bankowych;
  4. Planowaniem, realizacją, monitorowaniem i sprawozdawczością z realizacji budżetu Urzędu; zgodnie z ustawą o finansach publicznych, ustawą o rachunkowości oraz aktami wykonawczymi;
  5. Wystawianie faktur VAT oraz not obciążeniowych za koszty eksploatacyjne i czynsz

na najemców korzystających z pomieszczeń biurowych i użytkowych,

  1. Prowadzeniem ewidencji i rozliczaniem majątku trwałego, nakładów inwestycyjnych, wartości niematerialnych i prawnych.

Oddział Zamówień Publicznych i Inwestycji

Kierownik

Dariusz Fundator
ul. Jagiellońska 3, pokój 6, parter
tel. +48 52 349 73 22
e-mail:  dfundator@bydgoszcz.uw.gov.pl , bfi@bydgoszcz.uw.gov.pl

Realizuje zadania w zakresie zamówień publicznych i inwestycji.

Zajmujemy się m.in.:

  1. Prowadzeniem postępowań przetargowych w sprawach związanych z udzielaniem zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane na potrzeby Urzędu;
  2. Sporządzaniem dokumentacji w zakresie procedur, wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych;
  3. Przygotowywaniem i parafowaniem umów będących wynikiem udzielania zamówień publicznych oraz prowadzeniem ich rejestru;
  4. Nadzór nad zadaniami inwestycyjno-budowlanymi realizowanymi w Urzędzie;
  5. Realizacją zadań związanych z obowiązkiem publikacji informacji publicznej własnej i przekazanej z innych wydziałów, podległej obowiązkowi ogłoszenia w ramach procedury zamówień publicznych, a także na mocy przepisów innych ustaw;
  6. Sporządzaniem wniosków o dofinansowanie inwestycji w obiektach Urzędu z innych środków pozabudżetowych oraz prowadzeniem monitoringu i sprawozdawczości w powyższym zakresie oraz z realizacji zawartych umów inwestycyjnych;
  7. Prowadzeniem spraw związanych z zaopatrzeniem w materiały potrzebne do prawidłowego funkcjonowania Urzędu;
  8. Zapewnieniem sprawnej łączności komórkowej Urzędu.

 

 

Oddział Logistyki

Kierownik
Grzegorz Sobyrayski
ul. Jagiellońska 3, pokój 11, parter
tel. +48 52 349 78 58
e-mail: gsobyrayski@bydgoszcz.uw.gov.pl

Realizuje zadania w zakresie logistyki i zarządzania nieruchomościami.

Zajmujemy się m.in.:

  1. Wykonywaniem zadań związanych z prowadzeniem gospodarki magazynowej Urzędu;
  2. Prowadzeniem spraw związanych z gospodarką rzeczowymi składnikami majątku Urzędu oraz komisyjnym prowadzeniem likwidacji składników majątkowych;
  3. Prowadzeniem spraw związanych z gospodarką nieruchomościami będącymi w trwałym zarządzie Urzędu;
  4. Realizacją zadań o charakterze gospodarczo-rzemieślniczym, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektów Urzędu;
  5. Administrowaniem salami konferencyjnymi oraz obsługą narad, szkoleń itp. organizowanych przez Urząd;
  6. Zabezpieczeniem logistycznym zadań wynikających m.in. z przepisów ochrony przeciwpożarowej;
  7. Prowadzeniem bieżących remontów w infrastrukturze Urzędu;
  8. Utrzymywaniem porządku i czystości w budynkach Urzędu i na terenach przyległych.

 

Wieloosobowe stanowisko do spraw świadczenia usług transportowych

Koordynator
Mariusz Pankau
ul. Jagiellońska 3, pok. 25, parter
tel. +48 52 349-7301
e-mail: 

Zajmujemy się m.in.: 

świadczeniem usług transportowych na rzecz Kierownictwa i pracowników Urzędu oraz racjonalizacją wykorzystania środków transportu Urzędu.

 

Wieloosobowe stanowisko do spraw utrzymania porządku w obiekcie

Koordynator
Arleta Staniszewska
ul. Jagiellońska 3, pok. 8, parter
tel. +48 52 349-7214
e-mail: 

Zajmujemy się m.in.: 

Administrowaniem salami konferencyjnymi oraz obsługą narad, szkoleń, itp. organizowanych przez Urząd.

 

Kierownik Obiektu

Tomasz Przybylski
ul. Jagiellońska 3, pok. 11, parter
tel. +48 52 349-7313
e-mail: tprzybylski

Zajmujemy się m.in.: 

Świadczeniem usług związanych z gospodarką nieruchomościami będącymi w trwałym zarządzie Urzędu w zakresie gospodarowania powierzchnią lokalową Urzędu.

Akty prawne, na podstawie których działamy to m.in.:

  1. Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej;
  2. Ustawa z dnia 23 stycznia 2009 r. o wojewodzie i administracji rządowej w województwie;
  3. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
  4. Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy;
  5. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
  6. Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
  7. Ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych;
  8. Ustawa z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości;
  9. Statut i Regulamin Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy.